Oudervereniging

De oudervereniging van De Ruimte ondersteunt de school bij de uitvoering van tal van activiteiten voor de kinderen. Ouders en team werken samen aan de organisatie van die activiteiten. Het teamlid bewaakt de bedoelingen van het team met de activiteit en communiceert de gekozen inhouden binnen het team. De ouders denken mee in de opzet van de activiteit, bereiden deze inhoudelijk voor en ondersteunen bij de uitvoering.

Voor diverse activiteiten is het prettig als ouders de school ondersteunen. Voor veel ouders is het een mooie manier om betrokken te zijn bij de activiteiten van hun kind(eren).  Via onze schoolapp van Social schools vragen we ouderhulp.  De oudervereniging organiseert de betreffende activiteit.  Samen zorgen ouders en team ervoor dat het een leuke, gezellige, geslaagde activiteit voor de kinderen wordt.

De activiteiten zijn o.a.:

• Sinterklaas: 5 december
  • Kerstviering