Het gebouw

Ons gebouw is ontworpen door EN I EN architecten. Door slim gebruik te maken van materialen en indeling zijn meerdere ruimtes multifunctioneel te gebruiken. Zo kan een speelzaal ook een bioscoop worden of de personeelskamer een restaurant.

Met de groei van de wijk en de bekendheid met het concept van de school is er een grote instroom van vierjarige kinderen. Ook in hogere groepen stromen kinderen in. De capaciteit van het gebouw wordt daardoor volledig benut.

Uitbreiding

De gemeenteraad van de gemeente Son en Breugel heeft in september 2022 besloten dat de school een uitbreiding mag realiseren van 250 m2. Deze wordt gerealiseerd in samenspraak tussen ons bestuur (PlatOO), de gemeente en Korein kinderopvang. Voordat de uitbreiding gerealiseerd is oriënteren we ons op mogelijkheden om de kinderen te begeleiden.

In september 2023 is gestart met de uitbreiding van onze school. Naast het gebouw wordt een nieuwe vleugel gerealiseerd.

Via de nieuwsflits houden we ouders op de hoogte.